Så mycket känslor..

Det känns som om jag ska lägga bloggen lite på is ett tag.
Det finns inget att skriva direkt.
Inget som har med bebisplanerna att göra iaf.
Det gör bara så ont.
Jag har inte fått igång mensen heller.
Blev så sjukt nedreglerad.
Suck.

Min älskade "bebisföljeslagare" har förra veckan plussat. Grattis till dig, vännen.
När jag fick mmset på det positiva gravtestet så började jag gråta - för det skulle även varit min testdag.
Dubbla känslor. Ledsen för att det gick som det gick för oss, och glad för att ni lyckades.

För övrigt har det varit kaos i mitt liv.
Min älskade häst dog i veckan.
När jag kom hem från jobbet låg han död i hagen - vilken chock.
Vilken smärta...

Så allt känns bara skit.

Kommer kanske skriva då och då.
Återupptar bloggen helt igen när vi börjar med nästa behandling.
Kram


Kommentarer
Postat av: du lilla

Det var inge roligt att läsa å med hästen :-( beklgar! Men nu må oturen vända och lyckan ta plats på er sida! Ge inte upp! Styrkekram från mig

2011-11-20 @ 01:14:55
URL: http://dulilla.blogspot.com
Postat av: Marielle

Åhh, älskade vän!! Om jag ändå kunde hjälpa.. Är också riktigt ledsen för din skull, det var ju inte så här det skulle vara.. Fan också!! :( Hade du inte sagt att du ville ha ett sms den dagen, hade jag självklart inte skickat det heller, mest på tanke av allt.. Men är hjärtligt tacksam och glad att du har funnits och finns där även fast det är jobbigt för dig! Och är glad med mig, även fast du har ditt eget, det betyder jätte mycket!

Hoppas att nästa år är erat år, och jag bara hoppas att ni lyckas!!



Mina tankar är med dig varje dag! <3



Sen om du orkar kolla in på min blogg så har du fått en award av mig! :)



Många kramar!!

2011-11-22 @ 19:33:13
URL: http://mariellear.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback