Det dåliga fortsätter..

Sitter på sjukhuset. Har gjort VUL och lämnat blodprov. Jag har egentligen utbildning nu, men orkar inte gå dit än. Vill samla mig. Ja, ni.. VULvisade tre pyttepyttesmå äggblåsor. Det var knappt att hon kunde hitta dem. Svullnaden på magen berodde ändå på medicinen och smärtorna också. "Dina äggstockar har fått en chock kanske och då gör det ont."Slemhinnan var även alldeles för tunn. Fanns bara ett skikt. Hon försökte trösta mig lite... "det finns äggdonation, så det ska nog gå bra". Hon var ödmjuk.. men hennes tröstande hjälper inte nu. Vill bara radera bort min barnlängtan nu - för att slippa känna. Vad innebär det här nu då? Att det är helt kört? En utredning på fem år för att nu se att jag inte ens har nå ägg? Det borde ju utredningen kunnat visa.. eller? Det handlar om ett blodprov. Den utredande läkaren tog ju bara progesteronprov hela tiden. När de aldrig förhöjdes kunde han väl kollat lite östrogen också?? Vi pratar om fem år! Åt helvete med nonchalanta läkare och hela livet nu.

Kommentarer
Postat av: Barnkampen

oj! Vilket sorg... Beklagar! Kram

2011-10-20 @ 15:49:58
URL: http://barnkampen.bloggplatsen.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback