Första sprutan tagen!

Jaha, då har jag tagit min första Puregonspruta! :D
Maken min fick dokumentera detta, haha.. Han fick filma med mobilen.
Jag tänkte att det kunde vara kul att ha kvar för att visa lilla eventuella bebis sen.
Gick fint - kände verkligen ingenting när jag sprutade in heller.
Fick dock hålla kvar nålen en liten stund för maken skulle förutom filmningen även ta ett foto. Vi kanske är fåniga? :p
När jag dragit ut den sved det lite efteråt, men det var nog för att jag höll kvar nålen så länge.
Imorgon, min Marielle, är det din tur!

Sammantaget: Piece of cake!


Kommentarer
Postat av: du lilla

Gokväll! Ja det blir spännande! Dock jävligt jobbigt, ledsamt och irriterande med en sambo som inte har samma tankar som jg. Det är jobbigt å ta ledigt från jobbet å d går ju inte hit å inte dit. Det verkar som han tror att det här är hur enkelt som helst?! Jag blir så less :-(

Hur gamla är ni?

Va har de för betydelse när man tar sprutan? Ska d va samma tid varje dag? Hur många dagar tar man den? Kraam

2011-10-12 @ 23:44:50
URL: http://dulilla.blogspot.com
Postat av: Marielle

Åhhh!! Tackar så mycket för det! :)

Skönt att höra att det gick bra och att det inte gjorde ont!

Så klart att ni inte är fjantiga, vi kommer med all säkerhet göra precis likadant! :P

Vilken tid tog du sprutan?



Kram

2011-10-13 @ 00:53:01
URL: http://mariellear.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback