Funderat...

Ser att det är många som har läser bloggen - kul! :D
Imorgon är det måndag, så jag ska ringa till kliniken och meddela blödning och fråga hur det ligger till med värk osv. Har läst på massa bloggar och de flesta verkar ha fått sin blödning några dagar efter beräknad mens. Därför är jag så orolig att nedregleringen inte tagit på mig.

Mår bra idag. Lite trött, men det beror nog på att det blev sent igår. Idag är det söndag, håller på tvätta lite kläder och ska ta itu med en inlämningsuppgift. Motivationen är dock inte på topp.

Kram,
M
Plugg och tvätt     

Kommentarer
Postat av: Marielle

Inte vi som bygger, tack och lov! ;) Vill ha nyckelfärdigt hus när jag ska ha hus.. Mycket jobb med att bygga nytt och det har jag absolut inte tålamod till..

Det är min morbrors hus vi hjälper till att bygga på. :)



Hehe, ja helt rätt. :) Alltid bra att ha något att skylla på! ;)



Kram

2011-10-02 @ 18:19:29
URL: http://mariellear.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback