Innehåll i Suprecur??

Har börjat på en ny flaska Suprecur och vad den kan innehålla det vette Gudarna!
Något uppåt i alla fall!
Sprayade kl. 7, somnade om till 12.30!!
Men sen ska ni veta.. Sen har jag hållit igång precis hela dagen.
Jag har dammtorkat nedervåningen, dammsugit, skurat, renbäddat, tvättat tre maskiner, sorterat kläder, bytt jord på tio blommor - beskurit dem och tagit knoppar för utökning.
Sen tog jag tag i inneförrådet. Rensade, kastade, gjorde plats och sorterade.
Däremellan har jag lagat middag och varit till affären.
Nu är klockan 19.17 och jag har verkligen inte suttit alls idag.
Hoppas jag är lika på hugget imorgon, så kan jag ta tag i övervåningen!
Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och bänka mig framför TVn med en stickning för att se "Drömmen om ett barn".


Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha.. Skrattade gott när jag läste ditt inlägg och din kommentar! Att det kan vara så precis?! :)

Det var helt enkelt våran dag!

Nu hoppas vi på att morgondagen blir helt otrolig den också vännen! ;)



Kan inte annat säga än att detta är våran resa och vi ska helt enkelt göra den tillsammans! :) Och följas åt på precis allt! ;)



Kram på söta dig!

2011-10-06 @ 23:06:30
URL: http://mariellear.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback