Jaaaaa!

Det fungerar som det ska! :D Blödning idag. :) Så på måndag ringer jag upp till kliniken för att få veta när jag ska börja injicera. :D Vaaad skönt. Huvudvärken gick även över. Känns toppen.
Jag var så orolig för att blödning skulle utebli eller så..

Men... funderar på en sak... Ska denna blödning vara som vanlig mens? Dvs. med ont i magen och så?
Läkaren sa nämligen att blödningen inte är riktig mens. Någon som vet?

Gladaste damen tar och gör lite mer skolarbete nu när allt känns så toppen.
Kram,
M



Kommentarer
Postat av: Tea

Skönt att kunna ta nästa steg i behandlingen.

2011-10-01 @ 20:26:59
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Marielle

Jaaa, kul för dig!! Spännande att få se när du ska börja med sprutor! :)



Tack för din kommentar också, blir så glad!

Dessa biverknigar, hoppas du också mår bättre både med magen och allt annat som kom till. Din stackare, krya på dig!



Ska svara på mailet så fort jag kommer åt en data. :)

Den som väntar på något gott.. ;)



Kram

2011-10-01 @ 23:13:31
URL: http://mariellear.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback