Läkerol...

På läkerolasken står det: "Överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt".
Jag svarar: Det stämmer!!!
Så här är det: När jag slutade röka använde jag zonnic munhålepulver i portionspåsar (MYCKET bra) och jag har haft svårt att sluta med dem. Jag har använt dem i två år nu.
Men för tre dagar sen bestämde jag mig för att sluta med dem. Sagt och gjort.
Jag laddade med läkerol istället för att ha något att suga på.
Jag har ju sugit på dessa och varit så sjukt gasig igår och idag.
Det är ju pga. läkerolen! Så nu har jag inhandlat zonnic igen - men ska dra ner på dem.
Läkerol var inte det bästa att ersätta dem med.
Besparar er ytterligare detaljer om detta. Ha ha...

Nåväl.. nu när alla fått veta detta så övergår jag till det ämne som bloggen handlar om: Min bebisresa.
Imorgon är det stora dagen för sprutstart! Jippie!!! :D
Jag vet att min lilla resekompis längtar lika mycket som mig. :) Hon är en dag efter mig, så vi följs som sagt åt rätt bra. Ska bli kul! Nu är det bara två veckor kvar till IVF. :D
(Om allt går bra vill säga)
Kram,
M


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback