Något händer..

Det är ju något som händer.
Jag har ju känningar i äggstockarna - kan inte de där äggblåsorna växa då!
Och östradiolet skjuta i höjden..
37 i östradiol.. jisses... och jag har tagit puregon i snart två veckor.
Mina suprecurbiverkningar är fortfarande ganska starka.
Jag har mycket vallningar - de borde ju verkligen ha börja avta nu..
Jag förstår ingenting.
Jag injicerar 300 Puregon nu, detta är min sprutdag nr 11.
Då borde väl klimakterikänningarna avtagit mer.
Jag är supertrött hela tiden dessutom.

Snälla, gode Gud.. hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Åhhh, tänk om dom verkligen växer sig stor där inne!! Åh, vad jag hoppas för dig min vän! Dom bara måste växa!

Längtar som en tok tills på måndag! ;) Kommer att tänka på dig och hålla mina tummar och tår allt jag har!!



Kramar till dig vännen!!

2011-10-23 @ 07:21:00
URL: http://mariellear.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback