Trixat lite..

Jaha, har försökt göra om bloggen lite. Jag är ju inte helt nöjd - men det får duga så här... Det är natt - jag är vaken. Har gråtit x flera idag. Ingen orsak alls. Bara "för att". Är väl det här klimakteriet.
Känner mig off. Känner att jag vill få det här överstökat så att jag kan gå vidare. Nu är den här väntan så påfrestande och oddsen är ju inte höga. Jag känner min kropp och dessutom.. med tanke på den otur jag har haft i livet så förvånar inte det här mig. Oj, vilken "offerkofta" jag har på mig ikväll. Det saknas en mening.. Vill bara ha min bebis - som jag har längtat efter i så många år.

Går och lägger mig nu.
Over and out.
M

Kommentarer
Postat av: Du Lilla

Hej!

Tur att jag inte bor i Umeå då! :) Vi ställde oss i kö 9 november förra året och väntetiden skulle vara ett år då så jag hoppas att de stämmer än. Men jag vet ju inte när det kommer bli av. Vi kommer vara runt stockholmsområdet, d har ju flera kliniker nu som hjälper till men jag väntar ivrigt på information.

Hur känns det inför första försöket?



Kraam

2011-10-10 @ 02:43:41
URL: http://dulilla.blogspot.com
Postat av: Marielle

Åhh, så fint du har fått till det här i bloggen då! :)

Hoppas att det gick bra på jobbet ikväll och att pållen och vovven har kryat på sig lite?!

Snart är det sprutstart!!! :D Inte många dagar kvar nu till och du har ju till och med en dag närmare.



Kramar

2011-10-10 @ 21:23:00
URL: http://mariellear.blogg.se/
Postat av: Du Lilla

Fy det är så hemskt, de människor som verkligen längtar efter att få ett knyte får det inte, de människor som inte vill ha något blir gravid gång på gång på gång, jag fattar ibland inte hur världen kan vara så orättvis :(



När du pratar ägglossning har jag ingen aning om jag har det men jag skulle tro det fast isånna fall ytterst sällan. Men då får du inga ägg heller då eller? Jag hoppas verkligen att du/ni en dag kommer få glädjas!



Kraam

2011-10-10 @ 21:32:04
URL: http://dulilla.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback