Blödning!!

... eller inte? Jag måste skratta åt mig själv och måste bara dela med mig av detta.
Jag går på toaletten och när jag är klar upptäcker jag till min lycka att jag fått "blod" på mitt finger. Jag tänker: "Åh... nu måste jag skynda mig och ringa kliniken!" Jag tvättar händerna.. och tvättar.. och det där förbenade blodet går inte bort! Tittar närmare: NAGELLACK!
Jag pysslar nämligen med nail art och tidigare idag köpte jag nytt nagellack som jag testade göra water marbling med. (testa det! Fruktansvärt snyggt. kolla på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=OO3NO29L50U)

Alltså.. TÄNK om jag hade ringt kliniken och berättat att jag fått min kära blödning, för att sen måsta ringa till dem och säga: "ehm... jo, det var nagellack."

Kram,
flummiga M

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tack så jätte mycket för din kommentar vännen!! :)

Denna nojja.. Men har ju alltid varit sån och vissa gånger är det faktiskt bra måste jag få säga! :)

Ja, skulle helt enkelt lägga mig ner och dö om jag skulle råka glömma en spruta.. Men hoppas att jag har lärt mig lite av detta misstag! ;)



Angående mailet så skrev jag först till Litsy, men nu när jag kollade så stod det att det inte gick att skicka, så har skickat till langtan nu! Hoppas att det har kommit fram!? :)



Kramar!

2011-09-29 @ 21:21:46
URL: http://mariellear.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback