Dubbla känslor...

Spraydag 7 idag. Dubbla känslor inför denna resa. Jag har verkligen längtat efter IVF så länge. Men om detta inte går vägen innebär det även att jag måste börja bearbeta och acceptera min barnlöshet. Jag kommer inte att kunna göra det. Inom mig finns känslan med rädslan: Jag kommer inte att bli mamma. Samtidigt som jag tänker: Om ett år kanske jag har min efterlängtade son/dotter i min famn. Det barn som jag redan har älskat i så många år.

Jag kan inte rå för mina känslor.. jag är bara så rädd att jag en dag måste acceptera att jag kommer att förbli barnlös...



Kommentarer
Postat av: Tea

Håller tummarna för er!

2011-09-27 @ 13:21:15
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Bloggerskan

Tack Tea! :)

2011-09-27 @ 13:22:55

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback