Ensamheten...

Stod och lagade middag när en våg sköljde över mig.
Jag stod där och stekte bacon, medans tårarna rann...
.. de rinner än...
Jag känner ingen som gått igenom detta,
jag känner ingen som har det som jag.
Jag har ingen att dela detta med.
Jag kan känna mig så ensam.
Ingen att ventilera med.
Min man har barn sen tidigare.
Hans barnlöshet gäller ju bara hans och min barnlöshet.
För honom är inte detta lika starkt -
och det förstår jag eftersom han har barn.
Önskar bara han kunde förstå vilken pärs det är.

Kan känna mig så ensam...
Usch... deppdag så det sjunger om det.


Kommentarer
Postat av: J

Vill bara skicka dig en tanke och säga att du är inte ensam!Vi är många ofrivilligt barnslösa med endometrios, min historia ser inte exakt ut som din, men sorgen och ensamhetskänslan både förstår och känner jag igen så väl.

2011-09-28 @ 12:31:47
Postat av: sanna

Vill bara säga till dig att jag gråtit i två dagar nu,men det behövs.Min historia ser inte ut som din....

Men jag lovar dig att jag vet hur du mår...och jag lovar dig att det är precis lika illa om man har barn sen tigare äktenskap....ha det bäst och en bamse kram till er!

2011-09-28 @ 18:51:17
Postat av: Anonym

2011-09-28 @ 18:58:46
Postat av: Bloggerskan svarar:

Tack, vad ni är fina. <3

2011-09-28 @ 20:32:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback