Mått toppen!

Har mått toppen idag. :) Strålande sol ute och varmt var det också. Har trots det tillbringat dagen inomhus med att städa. Mitt i allt städande höll jag på glömma eftermiddagspuffarna kl. 15. Kom på det 15.30. En halvtimme hit eller dit...

Spraydag 10 idag.. borde börja närma sig att jag får min blödning snart tycker jag...?

Annars har jag inte något nytt att berätta. Har som sagt mått mycket bra idag. Inget illamående eller trötthet... Bara en månad kvar till IVF. Längtar, längtar...

Har även varit i kontakt med en klinik i Estland. Vi vet ju inget om min kvalité på äggen, så ffall det är så att vi behöver äggdonation så ska vi fara till Estland. Det är ingen väntetid. Från första kontakt till insättning tar det bara 6-8 veckor om man har sina blodprov tagna. Det är ju helt super! Fick även en lista på deras äggdonatorer, dvs. vikt, längd, ögonfärg, hårfärg osv.. Så det är ett alternativ ifall mina eggs inte duger.

Fredagsmys väntar, har tänt en massa ljus, laddat med godis och ska kika på Idol.

Kram,
M


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback