Jävla kropp!

Ja, jag blir så less. Inte bara på min kropp utan även på den urdåliga vården i Sollefteå. De fungerar ju som en mellanhand till Umeå när jag ska göra VUL. Idag såg han en follikel på 9 mm, två på 7 mm och en på 6 mm. Den där follikeln som var 10 mm i onsdags frågade jag efter, men jag fick inget svar. Han konstaterade bara att jag ju inte svarat nå bra. Slemhinnan 8 mm och i treskikt. Så något positivt iaf. Umeå ringer i eftermiddag och säkert blir det avbrutet. Suck. Men då kör vi på med hög dos från början nästa gång. Nu tog jag ju 300 IE puregon i 9 dagar innan höjning till 450. Så. Bara bota ihop och ta nya tag. Det får med andra ord bli bebis 2013 istället.
Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback