Sprayar på...

Ja ni, jag sprayar på. Och biverkningarna har satt igång. Igår befann jag mig liggandes på golvet på jobbet i tio minuter. Värmevallning och illamående samtidigt. Jag smög iväg till ett enskilt rum när jag kände att jag började må piss. Tanken är att jag ska börja med puregon den 5e, men det måste nog skjutas på för jag har inte fått min blödning än. :(
Denna gång är jag faktiskt inte lika spänd faktiskt, det är kanske för att jag inte har så höga förhoppningar.
Håret har också börjar falla av. Men det försöker jag komplettera genom att använda dunderkuren ricinolja för håret som nu är så på tapeten. Jag har bara haft i det två gånger, men håret känns verkligen mjukt av det. Ricinolja ska visst stimulera tillväxten mkt bra. Nå vi får väl se. Har utöver vallningar, illamående och håravfall även haft blodtrycksfall och självklart denna trötthet. Gaaah, suprecur gör verkligen intryck på min kropp - tänk om puregonet kunde göra detsamma. Nåväl.. Här blir inga barn gjorda (bokstavligt talat!), måste ta tag i lite hushållsarbete. Ha det gott. Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback