Ingenting än....

Inga biverkningar än.
Jag har så mycket hopp till detta nu, även fast jag inte tror att det kommer gå. Min känsla för att ngt kommer bli fel har alltid stämt. En del människor drabbas av mer olycka än andra - jag är en av dem. Jag har levt i relationer som gjort mig väldigt illa. Jag är idag en annan person än vad jag en gång var. Jag var en ledare, stark, självsäker, driftig och orädd. Idag är det inte så... Livet formar en. Man klarar motgångar på olika vis beroende på ens erfarenheter. Jag är rik på erfarenheter, både positiva och negativa. Man väljer vägar i livet och ibland väljer man fel väg. Ingenting man kan göra ogjort i efterhand, man får göra det bästa av att man gått vilse.
Om detta med ÄD nu misslyckas så tror jag inte att jag knäcks - för jag har varit med om så mkt jobbigt. Jag kommer fortsätta, med fler försök. Tills det går helt enkelt.

Kram


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Känner igen mig riktigt mycket av det du skriver. Kunde varit jag som gjort det.
Skickar en stor, stor kram!!

2012-11-05 @ 20:47:32
URL: http://ardetvarturnu.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback