Smått panik...

Har ju sprayat på här med Synarelan. Fick bara en utskriven. Så imorse när jag skulle ta den kom typ ingenting! Och det är söndag! Tyckte mig komma ihåg att jag hade kvar en suprecur som var oöppnad från lääääängesen när jag hade suprecur mot endometriosen. Jodå. Den fanns kvar. Dock hade den gått ut augusti 2011. Men jag har tagit den ändå ikväll. Ringa kliniken direkt imorgon. Blir att åka ner till stan (12 mil t.o.r) för att hämta den på Apoteket. Vårt lilla apotek har ju inte Synarela hemma i lager. Hoff.


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Samma sak hände mig, att det till slut inte kom nåt... Fast för mig hände det fredag morgon så jag hann få en ny utskriven innan helgen.
Låter ju riktigt drygt m så långt till ett apotek som har den.
Hoppas det går bra.
Kram

2012-11-19 @ 06:57:22
URL: http://ardetvarturnu.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback