Känns bättre idag.

Vad tårarna föll igår. Ångest och oro över ifall det inte kommer att fungera.
Idag känns det bättre. Jag vaknade kl 8, utvilad. Klev upp, gick ut i stallet i bara morgonrocken och släppte ut hästarna. Åt frukost, varm nyponsoppa och lihapiirakka från Finland. Har tänt lite ljus och kollar på tv. Det är evigheter sen jag i lugn och ro kollade på en film. Bredvid mig ligger vovvarna och katten ligger i knät. Mysigt.
Idag ska jag försöka mig på att bara ta det lugnt, tänka på mig själv, småstäda lite och på kvällen ska jag försöka ta mig iväg på kaffe hos någon. Detta ska bli en bra dag!

Väntar fortfarande på blödning. Har haft förkänningar ända sen i onsdags. Men psyket förskjuter väl mensen. :/ Väntar, väntar...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback