Nu fortsätter resan!

Så här ser det ut för oss nu:
Så fort jag får mens (om några dagar) ska jag börja med Synarela + folsyretabletter. Efter två veckor ska jag lämna blodprov så de ser om jag är nog nedreglerad. Det är ju inga problem det eftersom jag redan är så klimakteriekossa. ;) Det är de första stegen. Efter det blir det östrogentabletter och första eller andra veckan i december är det dags för insättning av vårt embryo. <3 Sen är det ruvning och kniiiiip som gäller.
Vi fick veta att vi delar på vår donator med ett annat par (som vi inte kommer få träffa). Vår älskade godhjärtade donator kommer också vara på kliniken samma dag som vi. När hon tar ut äggen ska min man lämna sperma. På ett vis vill jag få träffa denna underbara människa som är villig att hjälpa oss att få vårt efterlängtade barn. Men man får ju inte. Och det är nog bäst så också. Så nu väntar vi på mensen så vi kan köra igång!!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Åhhhh!!! Det är bara för underbart! Nu vännen är det eran tur! <3 Tummar, tår och klor hålls här hemma och vi alla hoppas så för er nu!! Ammelie längtar efter sin kompis! <3

Kramar!

2012-10-26 @ 13:28:06
URL: http://mariellear.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback